18.06.2012

Urte

Witam wszystkich bardzo serdecznie.
Po krótkiej notce opisującej ideę powstania tego bloga, przyszedł czas na przedstawienie jego twórczyń.
Ja nazywam się Urte i już jako kilkuletnie dziewczę zamiast ganiać się po trawnikach oddawała się z pają szaleńczemu tańcu igły i nitki i szyłam stroje dla moich lal. Obecnie, już bardziej profesjonalnie, szyję rożki i (nie tylko dziecięce) pościele.

Obecnie swój rozkwit ma również temat sukni ślubnych. Przeszłam także dość popularny temat wytwarzania biżuterii.



Do tego tematu mam nadzieję jeszcze powracać i dalej się rozwijać.
W planach mam również kilka innych (moim zdaniem) ciekawych pomysłów, które już niedługo doczekają się realizacji. Chociażby takie malowane lub ręcznie wyszywane zakładki do książek.

To tyle na początek. Zachęcam do śledzenia poczynań moich i moich koleżanek. Każdy powinien odszukać tu coś co go zainteresuje.
Pozdrawiam bardzo gorąco.
Urte.


2 komentarze:

  1. Fajnie Urte, że zaczęłaś, bo my tak się jakoś niemrawo zbieramy. Ale się zbierzemy:)))
    Jak tam malowanie na jedwabiu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie było mnie na tym, ale następne warsztaty są planowane na lipiec. Może tym razem się wybiorę.

    OdpowiedzUsuń